Dopu l'epidemie, 7 unità di generatori Cummins esportati in Zimbabwe.
In u 2020, questu hè un annu speciale, l'esseri umani invaditi da u covid-19.L'epidemie hè feroce, è ci hè un grande amore in tempi di crisa.U staffu medico, cumpagnie gentili, media prufessiunali, urganisazioni internaziunali ... u putere umanu da tutti i campi di a vita cunverge in un fiume, impediscendu a diffusione è l'aumentu di u virus.Avà chì u travagliu è a pruduzzione ripiglià, una scena di travagliu occupata hè tornata, a machina bagan à rumble, u boom swings felice, è i travagliadori di prima linea bella cumincianu à travaglià di novu.
Recentemente, i clienti stranieri anu firmatu un cuntrattu cù a nostra cumpagnia di 7 unità di generatori diesel Walter-Cummins.A putenza di i gensets da 50kw à 200kw, sti gensets sò aduprati per a putenza tandby di l'edificiu cummerciale.I gensets viaghjanu à traversu l'oceanu à a so destinazione.Offreranu elettricità sicura è stabile in un novu ambiente.
Imballaggio di ritratti
Ancu s'è a gamma di putenza di stu batch of machines hè diversu è a quantità hè grande, ogni macchina ùn pò esse mandata finu à a fine di a stallazione curretta è a prova finale.Ogni dettagliu ùn hè micca trascuratu.In quantu à a qualità di l'alimentazione, l'emissioni di prutezzione di l'ambiente, u cuntrollu intelligente, ecc.
Imballatu in cuntainer
Grazie à i clienti stranieri per u so sustegnu à a nostra cumpagnia.Ancu in l'epidemie attuale, anu ancu sceltu di crede a nostra cumpagnia, a nostra fabbrica, i nostri travagliadori.faremu i nostri prudutti megliu è più luntanu, è spurtati à u mondu!
Tempu di pubblicazione: 21-oct-2021