Dopu à l'epidemia, 7 unità di gruppi elettrogeni Cummins sò stati esportati in Zimbabwe.
In u 2020, questu hè un annu particulare, l'esseri umani sò stati invasi da u covid-19. L'epidemia hè feroce, è ci hè un grande amore in tempi di crisa. U persunale medicu, l'imprese gentili, i media prufessiunali, l'urganisazioni internaziunali... a putenza umana di tutti i ceti suciali cunverge in un fiume, impedendu a diffusione è l'aumentu di u virus. Avà chì u travagliu è a pruduzzione ripiglianu, una scena di travagliu frenetica hè di ritornu, a macchina rimbomba, u boom oscilla felicemente, è i belli travagliadori di prima linea cumincianu à travaglià di novu.
Recentemente, i clienti stranieri anu firmatu un cuntrattu cù a nostra sucietà per 7 unità di gruppi elettrogeni diesel Walter-Cummins. I gruppi elettrogeni anu una putenza da 50kw à 200kw, è sò aduprati per furnisce l'energia di standby à l'edificii cummerciali. I gruppi elettrogeni viaghjaranu attraversu l'oceanu finu à a so destinazione. Offriranu elettricità sicura è stabile in un novu ambiente.
Immagini d'imballaggio
Ancu s'è a gamma di putenza di stu lottu di macchine hè diversa è a quantità hè grande, ogni macchina ùn pò esse mandata finu à chì l'installazione sia stata accurata è i testi finali ùn sianu stati cumpletati. Ogni dettagliu ùn hè micca trascuratu. In termini di qualità di l'alimentazione elettrica, emissioni di prutezzione ambientale, cuntrollu intelligente, ecc., Supera di gran lunga e marche in u listessu settore.
Imballatu in cuntenitore
Ringraziemu i clienti stranieri per u so sustegnu à a nostra sucietà. Ancu in l'epidemia attuale, sceglienu ancu di crede in a nostra sucietà, a nostra fabbrica, i nostri travagliadori. Faremu i nostri prudutti megliu è più luntanu, è esportati in u mondu sanu!
Data di publicazione: 21 d'ottobre di u 2021