Walter 550KW Silent Type Mandatu à Aferica

In marzu di u 2022, a nostra fabbrica hà ricevutu un ordine da un cliente africanu, chì avia bisognu di un generatore diesel di tippu silenziosu 550KW cum'è l'alimentazione di salvezza di a so fabbrica.U cliente hà dettu chì u so supplyu di l'electricità municipale lucale era inestabile è chì a fabbrica spessu perde u putere.Hè bisognu di un generatore di diesel di qualità assai bona, perchè anu bisognu di un generatore per spessu curriri l'alimentazione, chì esige chì u generatore di diesel deve esse un rendimentu assai stabile.À u listessu tempu, u so guvernu lucale hè dinù assai altu nantu à i esigenze di prutezzione di l 'ambienti, s'è a macchina curriri troppu rumore sarà signalatu da i residenti, allura la fabbrica sarà facirmenti custrettu à chjude down.So anu bisognu di un tippu diesel silenziu. generatore, chì esige un rumore micca più di 70 decibels.We hà dettu à u cliente chì pudemu fà questu, è u generatore di diesel serà equipatu di canopy silent, chì pò riduce u rolu di prevenzione di u rumore, a polvera è a pioggia.I clienti ùn anu micca bisognu di fà u generatore per a sala di a machina, ponu mette u generatore di diesel direttamente à travaglià fora.

local-municipal-electr

Avemu introduttu à i nostri clienti i tipi di generatori diesel, cumprese marche di motori diesel, marche di alternatore AC è marche di controller.Spiegazione dettagliata di cumu sceglie a cunfigurazione adattata per i bisogni di u cliente, dopu à discussione, u cliente hà decisu di sceglie u nostru mutore diesel domesticu SDEC (Shangchai) cù u nostru alternatore di fabbrica - Walter, controller cù u mare prufondu. set, ci hà dumandatu à spedinu in una settimana. Cum'è u cliente era assai cuntentu di u nostru serviziu prufessiunale, hà cunfirmatu rapidamente u cuntrattu cù noi è hà fattu un accontu.

Per risponde à a dumanda di pruduzzione di u cliente, ùn ritardà micca u prugressu di u prugettu, i nostri tecnichi per superà e difficultà epidemiche, travaglianu l'ora extra per cumplettà l'ordine di i clienti, u mutore SDEC (Shangchai) equipatu di Walter algenerator, cù un inseme di Walter silenziu, hà custruitu un 550 kw. generatore diesel di tippu silenziu, avemu sicondu i bisogni di u cliente in una settimana nantu à u tempu di consegna, prima avemu mandatu a merce à u portu di Shanghai, a merchenzie serà spedita per mare, un mese dopu chì a merce hè ghjunta à u portu di u cliente. set hà finalmente ghjuntu à u so locu di travagliu, un vibrante, pienu di magicu incantu di a terra, cum'è unu di i primi tempi di nascita di civiltà umana antica-Africa.

ctricity-supply-was

Quandu avemu prima cumunicatu cù u cliente, u cliente era esitante nantu à a scelta di a marca di motori diesel.Avia intesu parlà di a marca di SDEC (Shangchai), ma nimu in elli avia usatu a marca SDEC (Shangchai), cusì era preoccupatu di a qualità. Infine, spieghendu à ellu i seguenti vantaghji di u diesel SDEC (Shangchai). mutore, u cliente hà sceltu in modu sicuru u mutore diesel. I seguenti sò i vantaghji di u mutore diesel diesel:

U mutore Shangchai adotta un albero motore d'acciaio forgiatu integrale, un corpu in lega di ghisa è una testa di cilindru, chì hè chjucu in voluminu, pesu ligeru, altu in affidabilità, è u periodu di revisione hè più grande di 12 000 ore, cù bassa emissione, bassu rumore è un bonu ambiente. prestazioni di prutezzione.

unicipal-electricity-supply-was

U generatore Walter hè dotatu di eccitazione magnetica permanente nantu à a basa di l'autoeccitazione senza spazzola per assicurà a stabilità di l'excitazione di u generatore.A serie full power hè standard cù 2 / 3 nodi è 72 giri di bobina.


Tempu di Postu: Jul-01-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi