Gensets tippu silenziu sarà spurtati à Israele

I clienti israeliani sò ghjunti à a nostra fabbrica per visità a nostra pianta è cuntrollà i nostri generatori di diesel in stock u mese passatu, i clienti anu parlatu di diversi parametri è cunfigurazioni dettagliate di gruppi di generatori diesel cù u direttore di vendita di Walter è l'ingegneri Walter in a nostra fabbrica, è infine decisu di cooperà cù a nostra sucetà per urdinà 6 unità di gruppi elettrogeni Walter silent box, sò mutore Perkins 10kva equipatu cù alternatore Walter, 60kva ,150kva è 200kva motore Cummins equipatu cù alternatore Walter.

I gensets di tipu silenziosu seranu esportati in Israele (1)

 

Attualmente, tutti i generatori di diesel sò stati assemblati.In attesa di l'ordine di u cliente, organizzeremu a consegna, l'unità generatori di tippu Walter silenziu andaranu à l'esteru per cumincià à travaglià in Israele.

I gensets di tipu silenziosu seranu esportati in Israele (2)

 

I gensets di tipu silenziosu seranu esportati in Israele (3)

 

Tutti i gruppi elettrogeni diesel dotati di canopy silenzioso.U cliente hè ghjuntu à a nostra fabbrica per a prima volta è hà vistu i nostri generatori di diesel in u nostru magazzinu, è sò stati assai soddisfatti di i nostri prudutti, in particulare u canopy silenziu.Walter silenziu canopy hà e seguenti caratteristiche:

1. A dimensione generale di u canopy silenziu Walter hè chjuca, ligera in pesu, compactu in struttura, è occupa pocu spaziu.

2. Walter canopy silent hè una scatula cumplettamente chjusa, fatta di piastra d'acciaio, a scatula hè ben sigillata, a superficia di a scatula hè rivestita da pittura antiruggine d'altu rendiment, è hà e caratteristiche di riduzzione di u rumore, a pioggia, a neve. , antipolvere è cusì.

3. L'internu di u canopy Walter silenziu adopra una struttura di sonu-absorbing spiciali è usa materiali di sonu prufessiunale.

4. U disignu di a struttura di a scatula di parlante silenziu Walter hè raghjone, è ci hè una porta d'ispezione per facilità u mantenimentu di l'unità generatore.Havi un bellu aspettu, simplicità di disassemblamentu è assemblea, è l'unità hè più còmuda per uperà.

5. Ci hè una finestra d'osservazione è un buttone d'arrestu d'urgenza nantu à a scatula Walter silenziu per osservà u funziunamentu di l'unità generatore.Quandu l'unità generatore hè in una situazione d'emergenza, pò esse fermata rapidamente per evità perdite inutili.

In un parè, Yangzhou Walter Electrical Equipment Co., Ltd hà una forte ricerca scientifica è forza tecnica è vantaghji di l'equipaggiu di produzzione, è hà vintu una larga ricunniscenza in u mercatu.I gruppi di generatori diesel di a serie Walter anu i vantaghji di alta efficienza, risparmiu d'energia, longa vita, struttura avanzata è funziunamentu stabile.Grazie à i clienti novi è vechji per a so affirmazione di a nostra cumpagnia, a nostra cumpagnia continuarà à persiste in u spiritu di "qualità prima, basata in integrità", è strive à custruisce una impresa eccellente internaziunale.


Tempu di Post: 22-May-2023

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi